مصاحبه آرشیو خبر ها
امیدوارم پوگبا و موراتا بمانند

امیدوارم پوگبا و موراتا بمانند

مکس آلگری امیدوار است که پل پوگبا در یوونتوس بماند و از آلوارو موراتا هم همین را می خواهد. این مربی 48 ساله در برنامه ای در شبکه ی رای 3، تحت عنوان «هوا چطور است»، گفت:

 

جیجی بوفون می ماند، پوگبا می ماند و حداقل امیدوارم بماند (می خندد) . موراتا؟ اگر من به جایش بودم، در یوونتوس می ماندم. در حال حاضر او در اردوی تیم ملی است و امیدوارم بعدش به تورین برگردد. فصل فوق العاده بود، بچه ها واقعا محشر بودند. باشگاه هم همین طور، چرا که ما تغییرات زیادی داشتیم و بسیاری از بازیکنان مهممان را از دست دادیم، پس می دانستیم که دشواریهایی خواهیم داشت. بعد از سوپرکاپ کمی ترمز کردیم و و به بقیه فرصت دادیم از ما در سری آ‌ جلو بزنند. یووه همواره باید ببرد. لیگ قهرمانان برای همه یک رویاست، اما فصل قبل ما به فینال رسیدیم.

 

آلگری سپس به گذشته اش نگاهی کرد و در مورد حرفهای ماسیمو چلینو رییس کالیاری چیزهای جالبی گفت:

 

من با تمام رؤسایی که باهاشان کار کردم رابطه ی خوبی داشتم، سیلویو برلوسکنی همیشه می گفت: «اگر تو معلم هستی، منم استادم.» ، چلینو هم مثلا یک بار وقتی تقریبا 1000 بار حوله هایمان شسته شدند و به رنگ بنفش (1) درامدند، با دیدن این صحنه، یکی از آنها را به رختکن تیم مهمان اورد. او نمی توانست شماره ی 17 را تاب بیاورد، هرگز! ما در لیست تیممان هیچوقت شماره ی 17 نداشتیم، همیشه از 16 به 18 می رسیدیم.

 

1. بنفش در میان هنرپیشه ها علامت بدشانسی است و چلینو خودش در یک گروه موسیقی کار می کند، شماره ی 17 هم معادل ایتالیایی شماره ی 13 است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: